ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم ویدئو | علوی مقدم: ساماندهی ورزش مشهد، مطالبه مردمی و اقدام بزرگ شورای ششم بود
سرخط خبرها

ضوابط بخشودگی اضافه خدمت سربازان غایب اعلام شد

  • کد خبر: ۱۷۳۰۳۸
  • ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
ضوابط بخشودگی اضافه خدمت سربازان غایب اعلام شد
سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات بخشودگی اضافه خدمت سربازان حین خدمت و مشمولان غایب را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان وظیفه عمومی فراجا روز پنجشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح و به میمنت عید سعید غدیرخم اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه حین خدمت و مشمولان غایبی که تا یکم مهرماه سال جاری وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند بخشیده می‌شود.

این بخشودگی فقط شامل اضافه خدمت‌های ۹۰ و ۱۸۰ روز بوده و سایر تبعات غیبت برای استفاده از انواع معافیت‌های تحصیلی و کفالت پابرجاست و این دسته از مشمولان نمی‌توانند به دلیل داشتن غیبت از معافیت‌های کفالت، تحصیلی و ... بهره‌مند شوند.

اضافه خدمت سنواتی مشمولان غایبی که تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱ از طریق دفاتر الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ درخواست اعزام به خدمت خود را ثبت کنند پس از اعزام به خدمت بخشیده می‌شود.

مشمولان غایبی که تا تاریخ مذکور درخواست معافیت پزشکی داشته اند و نتیجه آن منجر به اعزام به خدمت شده است در صورت اعزام به خدمت، غیبت آنان مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

مشمولان غایبی که تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱ متقاضی ثبت درخواست اعزام بوده‌اند اگر با تشخیص پزشک معاین اولیه، به حوزه پزشکی معرفی شوند چنانچه در فرآیند رسیدگی در شورا‌های پزشکی و مراکز معاینات تخصصی مرتکب عدم حضور نشوند، می‌توانند از بخشودگی اضافه خدمت بهره‌مند شوند.

مشمولان غایبی که درخواست معافیت کفالت و موارد خاص ثبت کرده اند و به دلیل عدم احراز شرایط، در وضعیت عدم معافیت قرار گرفته اند چنانچه تا تاریخ یکم مهرماه سال جاری درخواست اعزام به خدمت ثبت کنند از تسهیلات بخشودگی اضافه خدمت برخوردار می‌شوند.

کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی که حین خدمت مرتکب فرار از خدمت شده چنانچه تا تاریخ یکم مهر ماه ۱۴۰۲ به یگان خدمتی خود را معرفی کنند، تسهیلات بخشودگی اضافه خدمت به آنان نیز تعلق می‌گیرد.

کارکنان برکنار شده از نیرو‌های مسلح، متعهدان خدمت دستگاه‌های دولتی و نخبگان نیرو‌های مسلح و استعداد‌های درخشان که دارای اضافه خدمت سنواتی هستند در صورتی که تا ۱۴۰۲/۰۷/۱ درخواست اعزام ثبت کنند از بخشودگی اضافه خدمت برخوردار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->